Ben bi yandan çok yoruldum doğurayım istiyorum sıcaklar mahvediyor 38+3 üm bi yandan da ödüm kopuyor çok korkuyorum çekeceğim ağrıdan acıdan 😥 yürüyüş yapayım merdiven çıkayım diyorum korktuğum için onları bile yapamıyorum çok garip bi ruh hali içerisindeyim zaman geçmiyor kaç gündür adet olacak gibi sancılarım var belim ağrıyor yaklaştığını hissediyorum 😥 çatı muayenesinde bile çok kötü oldum çıkınca ağladım resmen ben nasıl doğuracam kızlar düşündükçe elim ayağım boşalıyor 😥😥 bu arada epiduralli normal doğum düşünüyorum bi yandan da normal doğum senin neyine diyorum 🤦♀️