asetonluoje Merhaba hanımlar sizde de durum böyle mi diye sormak istedim. İlk kan tahlili verdiğimde demirim yüksek çıkmıştı. 4. Ay bitti hiç tekrar tahlil istemeden demir ilacı yazdı. Yani bi test istemesi sonuca vs bakması gerekmez miydi 🤔
Eldgrn asetonluoje bana da aynısını yaptı canım hiç tahlil olmadan demir ilacı verdi ona da şöyle açıkladı demirinin yani kanın düşmemesi lazımmış O yüzden ne olur ne olmaz diye kullandırıyorum dedi kansız kalmaman lazım dedi Ondan dolayı sorgulamadım başka 15 artı üçüz bizde
2baby1moms Bana da verildi doktorum kullan dedi saç dökülmesi yapıyomuş dişi de çürütüyomuş eksikliği bu aylarda çok ihtiyaç oluyor