Aysrgn çevremde herkes bir anda covid olunca korktum ve aile hekimine, kendi doktoruma ve dahiliye uzmanına sordum. Üçüde hamileler üzerinden net kanıtlanmış değil bu yüzden etkileri olabilir dediler. Kendi doktorun ayrıca zaten öncesinde 3 doz biontech olduysan hatırlatma dozuna hiç gerek yok diye ekledi ki en son ocak ayında olmuştum aşıyı. Sadece kendini koru dedi. Kaldı ki şu anki varyantlarda da ancak %20 koruyormuş aşı. Yeni aşıların gelmesi yeni yılı bulacakmış. Bu yüzden özellikle hamileyken aşı olmayı düşünmüyorum.