Ayseaysa Kızlar 32+5 haftaligim yaklaşık bir haftadır çok fazla ağrı çekiyorum geceleri uyuyamıyorum ağrıdan yaşayan varmı kontrolüne daha bir hafta var devlete gidiyorum doktoruma soramiyirom o yüzden
Prensannesiiiiiii Ayseaysa canım bende 31+4 haftalığım benimde sağ kaburgam çok ağrıyor doktora sordum normal dedi magnezyum da kullanıyorum ama devam ediyor hala
Ayseaysa Prensannesiiiiiii bende magnezyum kullanıyorum geceleri parol kullanıyorum yoksa yatamıyorum
Baymehal Ayseaysa şuan bile ağrıyor omurgalarım magnezyum vs jkullanmıyorum ilaç kullanamıyorum çünkü midem almıyor ama at kestanesi jeli ile masajı öneririm mükemmel hafifletiyo
Derins Dr dedi normal kendini yorma dinlenmeye bak yapacak bişey yok darda kalsam minoset yada parol içiyorum