Hirammm Merhabalar 17 gündür regl olmadım 3 gündür test yapıyorum yapar yapmaz belli belirsiz bi gölge oluşuyor ama bu kadar gecikmeye net çıkması gerekmiyor mu böyle durum yaşayan var mı 
Esrauysal Hirammm evet ya bende geç döllenme yaşadım ondan kaynaklı kuzum var gözüküyor hayırlı olsun
Esrauysal Esrauysal 5 gün olunca kendini çok silik bir şekilde belli etti acaba sen başka bir markayla tekrar mı denesen aşırı geçmiş senin kinin üzerinden ya o cizgi hiç değil se bi tik daha koyu ola bilirdi 🤷♀️
e_11 Lütfen banada yardım edin iki defa erken test yaptım ikisindede hafif silik çıktı ama deli gibi ağrılarım var reglime 3 gğn kaldı sizce gebelik var mıdır testin fotoğrafını atamadım yardımcı olursanız atıcam