denizzaysann kızlar dünden beri ara ara belim ve kasıklarımda regl ağrısı gibi bir ağrı var fakat düzenli değil bazen geliyor bazen gidiyor. Bide bu sabah yoğun bir akıntım olduğunu farkettim jole kıvamlı. Sizce doğum yaklaşmış olabilirmi 37+6 dayım
nas1ba denizzaysann Bence sevinmelisin, çocuğun sağlığı da yerindeyse ne güzel doğurursun. Ben sanırsam yine sezaryen olacağım( hiç şansım açılmıyor 😭 3 gün sonra 40 hafta oluyor ve suni sancı da yasakmış ne olacak benim halim bilmiyorum
Erva94 Ben de aynı durumdayım 37.haftadan beri ama 38+3 oldum hala aynı şu an mesela yine sancım var adet olacakmışım gibi yalancı sancı malesef 🤦♀️
Aysgfrklc Bende aynı durundayım kasıklarımda bıçak saplaması gibi agrılar gelip gidiyor 🥹 ama doğum sancısı belden vuruyor diyorlar
Hatihati Ay kızlar az evvel bu konuyla alakalı post açtım sırttan bele vuran sancım var ama daha 36+4 haftalık gebeyim.Dogum sancısı mı ki bunlar.Vajinamda ağrı ve baskı var.
denizzaysann nas1ba suni sancı neden yasak canım ben ilk kez senden duyuyorum , geçen hafta arkadaşım suni sancıyla normal doğurdu çünkü