Minikmom Doğum için günümüz azaldi ama belirtim yok sadece rahim ustunde cok fazla bebegim hareket ediyor sizce dogum belirtisi olabilirr mi ?
Anneadayi89 Minikmom 38+5 bugün nst de hafif sancim cikti aciklik 2 cm kadar ara ara sancim var nisanim geldi ama bukadar
Nurr26 Minikmom 39+4 hiç bi belirti yok sadece hareketleri anlık canımı acıtıyo sanki hiç doğmayacak gibi 😐
Deletedmom_7 Minikmom Aynı hareketleri ben de hissediyorum 38+3 doktorum ultrason ve nst’ye bakarak Bu çocuk daha gelmez sen bekle dedi 🥴😬Demek ki bunlar tek başına doğum belirtisi değilmiş
Minikmom Ogrtbusra aynı durumdayız bende sağ salim nasip olsun inşallah ama bendede belirti yok Nişan vs gelmedi de sizin ne durumda ?
Baybcan De25 bende de iki gündür nişan geldi son iki saatttirde arada belde kasikta agri oluyor hafif te kanama geliyor doktora gitsem mi bilemedim
Zey-nepp De25 genelde nisandan sonra 3 gün içerisinde şansı başlıyor sonra inşallah hayırlısı ile dogum ohh
Minikmom Nurr26 aynı benimde çok canim yanıyor hareketleri aşırı gitmediler şekilde ama belirti yok benimde 🙃