elifinbeybisi Kizlar ne yesem cikartiyorum napcagimi sasirdim artik sivi yiyorum cikartiyorum kati yiyorum cikartiyorum su iciyorum cikartiyorum kusmaktan artik kasiklarim cok agriyor bugun haplarimi icemedim yiyip cikarttigim icin napcam bilmiyorum.
havvaana elifinbeybisi geçmiş olsun ben 4. Hafadam beri öyleyim. Son 1aydır prilam içerek birşeyler yiyebiliyorum şu an 15e giricem eğer kullanmıyorsanız sağlık ocağında doktorunuzdan prilam isteyin
ipek_dfn22 elifinbeybisi ben hepten bıraktım ilaclari doğuma 1 haftam kaldı hala kusuyorum ve yemek borum sizliyor artık 😞 inşallah gecer
havvaana elifinbeybisi gündüz saat 3 ile 4 arasında 2 tane prilam içiyorum hem akşamı hem de ertesi gün sabahı etkiliyor allaha şükür onunla midemde birşeyler kalmaya başladı
angela4 elifinbeybisi bende sizin gibiydim doktoruma söyledim bu şikayetimi prillam diye bir ilaç yazdı sağolsun benim tek kurtarıcım o ilaç oldu açıkcası birde sizde oldumu bilmiyorum bulantı beraberinde baş ağrısı ve dönmesi yapıyordu kesinlikle bu ilacı öneririm 👍
Irem34_52 Herkese fayda etmiyo malesef.prilam.bende ise yaramiyo zofer iciyorum bazen oda tam gecirmiyo bazen hcbisey.ise yaramiyo 😮💨
elifinbeybisi Prilam iciyorum ben de artik gece yatmadan once iki adet olarak biraz daha iyi gibiyim.