39+6 haftalık hamileyim kızlar. 17 gün önce nişanım geldi hala bir belirti sancı yok. Ama bu sabah ağrıyla uyandım hastaneye gittim nst de sancı çıkmadı. İdrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı. Normal doğuma engel mi? Bebeğe zarar verir mi bilgisi olan var mı ?