MMelissaaa- Kızlar önerebileceğiniz bir krem ya da doğal önerileriniz var ise paylaşırsanız sevinirim. Ve kaçıncı haftada kullanmaya başladınız
2022bebeki MMelissaaa- Hindistan cevizi yağı,kakao yağı, Kantaron ve zeytinyağ benim bildiklerim. Doktorun tek uyarısı tüylenmeyi artırır dikkat et dedi
Nskyhn MMelissaaa- valla ne surduysem de 4 tane çatlak oldu 😂 bebek yağı , bio oil yağ , kantaron yağ , bebek losyonu 🤢
Cutepet MMelissaaa- benim vücudum çatlak dolu o yüzden hamileliği öğrenir öğrenmez başladım. İncia kullandım vazelin gibi olandan sonra o bitti bebe yağı kullandım oda bitti şuan bio oil kullanıyorum🙈 arada da normal nemlendirici losyon sürüyorum mesela dışarı çıkıcam yağlı bişey sürmemek için üstüm batmasın diye nemlendirici sürüyorum giyinip çıkıyorum. çatlamamak için ne bulduysam sürdüm kısacası😆
Yeniesyenianne Ben sadece bio oil kullandım her gün de kullanmadım 2-3 günde 1 kere kullandım hiç çatlağım olmadı çatlak birazda karın yapısıyla ilgili. Ama az kullanmama rağmen tüylenmeyi aşırı arttırdı bu tür yağlar maalesef tüyleri besliyor 😵💫😵💫
MMelissaaa- Yeniesyenianne tüylenme yapması da ayrı sinir bozucu. Genetikle alakalı da insan korkuyor yani
2022bebeki MMelissaaa- kakao yağı kullanıyorum şu an yapmıyor 🤗 ilerleyen haftalarda bio oil ile dönüşümlü kullanırım ama