Bizim bi aksilik olmazsa 23 şubat görünüyor, bugün avm de çok bebek mağazasına girdim ama almadan çıktım hep, tek gitmiştim, eşimin de fikri olsun istedim, bir de hepsi çok güzel ne alacağımı şaşıracağım heralde😍 ama biraz daha ilerlesin öyle alacağız sanırım