Ozge ben de doktor konusunda aşırı hassasım, ailemde hekim çok çünkü o konuda şükür bilinçliyim.
diş hekimi, kadın hastalıkları doktorlarıma uçuk paraalr vermişimdir ama araştırıp verdiği ilaçlara çok güvendiğim, insanlığına da güvendiğim hekimleri seçiyorum. hiçbir sorun da yaşamadım.
doktora sorulacak soruları burada sormaları, sonra bir de" omo bo postloro covop golmoyor, hep kaynana postları açılıyor" diyenlere aşırı sinir oluyorum.