Ruvvruvveeydaaa Kızlar selamm, 20+5 haftalığım. Ayrıntılı USGye girdim ve bebeği besleyen damarlardan sağ arterde direnc artışı gözlendi, başına böyle bı şey gelen var mı acaba yardımcı olur musunuz
ipekveatlas Ruvvruvveeydaaa tek taraflı olunca bi sorun olmadığını biliyorum benimde sol tarafta vardı valla hic bisey olmadı 40+2 de doğurdum. gelisim geriliği olabilir tansiyon çıkabilir diyodu hic biri olmadı benim bildiğim tek taraflı olunca bi sorun teşkil etmiyo
Ruvvruvveeydaaa ipekveatlas teşekkür ederimm canım o kadar korktum ki bende, inşallah bende sağ salim kucağıma alirimmm, sağolun yorumunuz için