Sehersngl Merhabalar 4+2 hamileyim ilk beta testim 115.51 çıktı iki gün sonra 266.0 normal mi. Doktorum 1000 olunca ultrason da bakarız dedi kaçıncı haftada olur ve artması için ne yiyebilirim. Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🌺
alky Sehersngl beta hcg hormonu yediklerinize bağlı olarak yükselmez. Gebeliğiniz kimyasal değilse kendiliğinden yükselir.
bkts Sehersngl betanız yiyip ictiklerinize gore yukselmez, ama bebeginizin daha rahat tutunmasi icin ozellikle avakado yiyebilirsiniz😌
Sehersngl alky bundan önce 2 defa yaşadım kimyasal ama şuan öyle görünmüyor yani kimyasal değil. Çünkü artmış durumda betam.