Yasemin1_ tekrardan merhabalar
Çikolatalarım geldi yazmak istedim ☺️ Kutusu paketlenmesi ve çikolatanın tadı güzel lakin tasarım olarak çok beğenemedim bilginiz olsun ☺️ Fotoğraf paylaşmak istedim ama yapamadım 🙈 tasarım derken çikolataların paketlenmesi biraz acemice çok kaliteli durmuyor ☺️