Huzurumbebegim yaaa bende tam onu sormayı düşünüyordum şu an çok sağol sormuşsun 😕 Bu akşam acayip şişti ayaklarım üstelik normal yiyorum çok tuzlu tüketmiyorum ve çok su içiyorum buna rağmen ödem oldu hemde fazlasıyla biraz korktum açıkçası inşallah iner sabaha kadar 😕😔