Merhabalar 🐣🐣
Biz bugün 26 hafta olduk ,Hindistan cevizi 🥥🥳🥳🥳 biraz bel ağrım dışında iyiyim. Ha bir de kontrollerim her hafta olmasına rağmen gün sayıyorum bebişlerimi görmek için. Biri daha zayıf olduğu için daha az hissediyorum 🥹ama inşallah herşey yolundadır 🙏😍sizde durumlar nasıl anneler ne kadar oldu bebişler 🤗herşey yolunda inşallah 🌺🌺🌺