Enchantress 17+5iz. 6 haftadan ilk trimester bitinceye kadar kusarak zorla yemek yiyerek geçti. Şimdi ise sürekli açlık hissi ve ne yersem yiyeyim sanki doymuyorum doysam en geç 1 saate yeniden karnım guruldamaya başlıyor. Sizin nasıl geçiyor?
minismom Enchantress bende 19 haftalıgım 14. Haftada gecti kusmam bulantım gectiginden beri bende oyleyim surekli acım 🤣 yiyemedigim zamanların acısı cıkıo bence
beyzzsenturkk Enchantress sürekli kusarak geciyor artık yediğim patatesleri kusmaktan korkuyorum tadı cok kötü oluyor hic bisey yiyemiyorum
Enchantress beyzzsenturkk kaç haftalıksınız ben de hatırladığım kadarıyla 12.haftaya kadar öyleydim neredeyse her öğün sonra tam tersine döndü
beyzzsenturkk Enchantress 20+3üm hala devam ediyor bazen daha siddetli oluyor ilaç kullanmak istemiyorum kusmamak icin zaten bi kalsiyum magnezyum bisey kullanıyorum o kadar ilaçlarla da aram yok
Enchantress beyzzsenturkk ilaçtan kesinlikle bana da gına geldi artık her ay bitiyor diyorum yenisi geliyor en az 4 tane her gün her birinin tadı ayrı kötü bir an önce geçer umarım şikayetleriniz 😊
TeoMom Enchantress Benim ilk çok rahat geçti 2. Bitmek üzere 25. Haftaya geldim ama erken doğum korkusuyla biraz stresli geçiyor 3. Ye geçsem şöyle 30ları görsem epey rahatlayacağım
Enchantress TeoMom bende o korku en başından beri var herhangi bir sorun görmedi doktorum bununla ilgili ama idrar yolu enfeksiyonum var onun için kendi kendime strese giriyorum bakalım inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız 😊
Aylin355 Enchantress İlki benim içinde çok zordu hatta aklı olan 2. Çocuğu yapmaz diyordum bulantılar kusmalar düşününce bile üzülüyorum halime 😂 Şuan 16. Haftadayım ve o kadar iyiyim ki karnım biraz çıktı bulantım bitti ve enerjiğim çok mutluyum 😍
Enchantress Aylin355 benim ilk gebeliğim kesinlikle aklı olan 2.çocuğu yapmaz diye düşünüyorum en başından beri hala da değişmedi bu fikrim çok sevindim iyi geçmesine ilk trimesterden kat kat iyi olmakla beraber yemek sonrası 9 aylık olan bir karınla günümüzü bekliyoruz 🤣
Derya5866 Kızlar çok şükür o kadar iyiydim ki bı kez bile kusmadim çok korkuyordum bende kız kardeşim gibi olurum zannettim ama tam tersiydi o her gün kusuyordu midesi bulaniyordu ben çok iyi atlattım 24+5 şuan kişiden kişiye değişir bu durum Enchantress