Merhaba arkadaşlar 🌸
🗨 Doğum sonrası (sezeryan) ne zaman korse kullanılmaya başlanıyor ?
🗨 owli ile babyjem markası arasında kaldım. Babyjem s/m beden oldu ucundan birleşti 😁 owli nin xs/s bedeni cok sıkarak ucundan tuttu ama baya çekiştirdim 😁
🗨Bu iki markada da görsel olarak birbirinin aynısı. Kullanan var mı? Hangisini tercih edeyim?
🗨Zamanla daha sıkı korseye geçme ihtiyacı duyuluyor mu?
🗨Mesela owli tercih etsem çok zor birleşmesi ilk zamanlar kullanmaya uygun olur mu?
Tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🙏❤🌸