Kızlar geçen gün yazmıştım adetime 1 hafta var kan verdim <5direk bu şekilde çıktı demiştim bugün yani adetime 4 gün kala normal kaset test yaptım ben hayalet çizgiye benzer biseyler cıktı ve ilk 5 dk da ama varla yok arasında gibi ama çıplak gözle bakıldığında görülüyor gibi.Gebelik olabilir mi sizce yani 3 günde kan yükselik testt3 çıkar mi