Selamlar herkese hikayemi paylaşmak istedim belki ihtiyacı olana moral olur diye🙈
38-39 haftamdan itibaren hep adet sancısı gibi ağrılarım oldu bugün yarın doğuracakmış gibi hissediyordum ama sancılarım düzensizdi açıklığım yoktu doktorum daha doğumuna çok var diyordu ama ben çok sabırsızdım bi an önce gelsin istiyordum🙈
40+0 da kontrole gittiğimde 1 2 cm açıklığım vardı doktor 41 e kadar bekleyelim dedi şöyle böyle pazarlık vs derken 40+5 de suni sancıyla doğurmak için yatışım yapıldı. Ebe nst ye bağlayınca senin sancıların başlamış biraz bekleyelim kendi sancılarının gelmesini dedi. Saat 10 da suni sancıyı taktı. Sancılar gelmeye başladı çok dayanılmaz değildi bu arada açıklık kontrolü yapıyordu sancılar varken orası biraz zordu. 12 ye doğru 5 cm açılmayla epidural aldım ve 2 saat bulutların üstünde gibiydim. Sonrasında 8 cm e ulaşınca sancılar vurmaya başladı epiduralin etkisi kalmadı o kısımdan sonrası zordu tabi. Kaka hissi gelince haber ver dedi saat 3 gibi doğumhaneye geçtik 3 4 ıkınmada 3.30 da kızımı kucağıma koydular o an her şey bitti mükemmeldi mest oldum ☺️🙈 3.5 gözüken kızım 3.9 doğdu bu arada 🫢😂
Epidural suni sancı vs hakkında soruları olan varsa alabilirim. Biraz uzun oldu ama böyle işte🥹