Bel ağrısı normal ama kanaman olması sıkıntı.Hiç vakit kaybetmeden doktora git bence.yada doktorunla irtibata geçip söyle kanamanın olduğunu ve şuan durduğunu zaten muhtemelen sana en doğru bilgiyi verecektir.İnşaAllah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına🤲🏼