Bekleyin lütfen sonra hayal kırıklığı yaşıyor insan dayanamadım bende regle varken test yaptım hayalet çizgi çıktı bu seferde inanmadım,şimdide reglim gecikti kendi kendime gaza geldimde mi gecikti diyorum kan testine gidemiyorum.beklemek lazım çok zor 😣