pembefiyonk Kızlar 33+4 üz bugün doktorumuz bebeğin biraz aşağıda olduğunu söyledi gebelik korsesi önerdi böyle bir şeyle karşılaşanınız oldu mu?
pembefiyonk eylulicten yok benim dediğim bebek doğmadan kullanılması gereken korse :) bebeğim biraz aşağıya inmiş onu desteklemek için kanala girmemesi için 🥹
eylulicten muallimehanimmom5 e malum dogum kilolari baz alinca ben xl aldim. Xxl olsam bile bi beden kucugu nasilsa alcam diye ama sitede beden tablosu yaziyor zaten 😊 https://www.yamunakorse.com/korseli-emzirme-atlet-beyaz
muallimehanimmom5 eylulicten cok teşekkür ederim 🤗🤗🤗 benim ikinci sezaryen olacak nasipse ilkinde takmadım baya sarktı şimdi takmak istiyorum bakalım