mommytobe_ Kizlar ben suan 17. Haftamdayim. Ve hala bebegimi hissedemiyorum. Sizce normal mi? Kacinci haftanizda hissettiniz siz?
Elf-5 mommytobe_ normal ben 22. Haftada hıssettım tam. Kızım olacak ınsallah . Benden önce herkes hıssedıyordu bende böyle oldu mesela 😇
Bet-53 mommytobe_ ben 16. Haftamda hissettim zayıf olan anneler daha erken hissettiği için sanırım canım 22 den sonra hissedilmezse sıkıntı şu an normal hissetmemen
beyzzsenturkk mommytobe_ 18 ortalarında hissettik normalde de hissediyordum simdi tam belli oluyor kızım 20+3
mommytobe_ Elf-5 iyi cok sukur rahatladim birkac gundur icimde bi korku var hala hissedemedim ya bisey olursa diye
mommytobe_ Bet-53 yani kilom biraz normalin ustunde o yuzden hissedemiyorum sanirim. Insallah hissederim en kisa zamanda
Ozlem84 mommytobe_ 18de bir iki hissetmeye başladım gibi ama daha bende emin değilim. Doktorum 22. Haftadan sonra hissedersin dedi. Bizde daha 19 haftalık olduk ☺️