Seevim Değerin yükseliyor mu diye bakıyordur ikimizin de inşallah iyi gider herşey ben birazdaha beklicem perşembe yada cuma günü gitçem doktora
Aly_1 Seevim Amin inşallah hersey iyi gider ikimiz içinde bekle bakalım o zaman bende heyecandan gittim
Ravza11 Aly_1 bende 3 gündür geciktim şimdi sizin güzel haberinizi görünce umutlandim belirtileriniz nelerdi acaba
Aly_1 Ravza11 Baş dönmem çok vardı , göğüste hassasiyet , koku hassasiyeti , bide ben kendim suratımdan anladım 🥰
Aly_1 Tugce123- Elmacık kemiklerimin oralar parlıyordu ve gülünce top gibi oluyordu göz altlarım şiş ve mordu onlardan anladım