Tuba2327 Mrb kızlar bugün ilk defa ikizlerimin hareketlerini uzanırken hissettim ama alt kısmımda acı hissettim bu normal mi acaba biraz yoğun bir gündü yorgunluk falan etkiler mi böyle olmasını?
Serapppp61 Tuba2327 yorgunluk çok etkiler ve şuan yorgun biri olarak ağrılarım var dinleniyorum. Bu tarz şeyler süreklilik arz etmedikçe normal karşılanır ağrılar adet sancilari gibi.
polyanna06 Tuba2327 ben de ilk kez hareketleri aşağıda hissettim ağrı gibi değil de değişik bir histi 😅
Ozlemcck Tuba2327 Ben ilk 16. Haftada hisettim dalga gibi bi histi ve 18. Haftadan bu yana tekmeleri hareketleri hamdolsun düzenli 🌸 Normalde acıtmıyor sancısız bi his
Tuba2327 Serapppp61 ev Serapppp61 teşekkürler, bugün ilk defa hissettim böyle olunca da şaşırdım açıkçası hani çoğul gebelikten kaynaklı olan bişey mi yorgunluktan mi anlayamamıştım 🙏
Tuba2327 polyanna06 acaba sık sık hisseder miyim artık. Dışardan da farkettim ama şuan durdu mesela bir kere tek oldu ☺️
polyanna06 Tuba2327 ara sıra oluyordu bana hafta ilerledikçe geçti şu an karnında hissediyorum sadece