39+3 günlük hamileyim dün doktora kontrole gittim çatı muayenesi yaptı 1 cm açıklık var dedi çatı muayenesinden sonra kanama oldu bunda korkulacak bişey yok ara ara olur dedi 7 Eylül de de tam 40 hafta doluyor 7 sine kadar gelmezse 8 9 eylülde yatışını yapıp suni sancı veririz dedi kendi gelmesini neden beklemiyoruz anlayamadım böyle bişey yaşayan oldu mu ?