Elisarli 37.haftadayım 3 gündür sol ayağım çok ağrıyor üstüne zor basıyorum topallayarak yürüyorum artık 12 kg aldım çok aşırı kiloda almadım ama neden böyle oldu anlamadım yoğurt peynir filanda çok tüketiyorum aslında ama ne iyi gelir acaba