Hbeyzab1 EbrarinAnnesii3 merhaba kontörle gittiniz mi 31+4 1700 doktorum zayıf dedi almış mı kilo bebeğiniz
EbrarinAnnesii3 Dün kontrole günümüzde 31+4 1700 doktorum normal olduğunu söyledi ama ben yine düşünmeden edemiyorum kilosu az gibi
16esranur EbrarinAnnesii3 normal canm kafana takma her bebek birbirinin aynısı değil ki genetiktir belki ☺️
Fatosboyraz EbrarinAnnesii3 benim 32+2 1777 gr biraz az dedi doktorum ama sen de minyonsun dedi. İlk gün çok üzüldüm ama sağlığı için dua et annesi kilo alınır 🥰