Drngrkm Damla________ bizim oğlumuz olacak, ama kızımız olsaydı derin olacaktı adı. Bence harika bir isim.
Pmgm Damla________ gözünüzaydın 🙂 Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin.. Ben derin ismine hayranım kızım olsaydı kesin derin olacaktı.. nasip belki ikinci bebeğimize 🙂
Rabia88 Damla________ defne ismi çok fazla var şu sıralar Derin isminin anlamını pek sevmiyorum ama Duru ismindeki kızlar çok güzel oluyor yigenim ve eşimin yigeni duru olmasa Duru isterdim
mervebalandi28 Derin ismi hos cnm 😎 Bende 24 hafta oldum hala isim bulamioruz RAVZA ismi ni duydum hosuma gitti acaba sakincalimidir bilmiorum .
shdemir Ben daha cinsiyetini bilmiyorum 20.haftama girmeme rağmen ama😂 kızım olursa eğer arden derin koyucam bende😊 Derin çok güzel bi isim bence