berceste5155 Oseb1234 ben temiz içerikli olduğu için deterjan şampuan losyon pişik kremi hepsini rahiki mahtum aldım ama bebeğim doğmadı henüz kullanamadım
yagmur_s Oseb1234 bana babam şampuanı hediye olarak mustela almış. Bakım kremi için de rossmannnın kendi markasını tercih ettim baby dream. Aynı şekilde pişik kremini de rossmann dan tercih ettim.
minik_koala_ve_annesi yagmur_s bunchmen mi oyle.bir marka mi.aldiniz acaba bende ondan aldimda emin olamiyorum alman mali
Turmalin Oseb1234 Bebeklerin henuz akcigerleri tam gelismedigi icin kokusuz icerigi temiz olmasina dikkat ettim oyuzden mustelanin setini aldim .
yagmur_s minik_koala_ve_annesi bubchen de alacağım ama babydream aldım rossmann ın kendi markası. Alman üretimi o da. Ama bübchen de iyi.
minik_koala_ve_annesi yagmur_s hahaha yazamamisim bile kalkip bakmaya erindigim icin😅 iyi mi gercekten aldim ama mustela da aldim.genede
nursdgn Oseb1234 valla e bebek baby me şampuan almıstım temiz içerikli. Bebej yağı almadım. Losyon da e bebekten baby me aldım. Pişik kremi de bepanthol baby pişik kremi. 8 aydır hiç sorun yaşamadım çok şükür
yagmur_s minik_koala_ve_annesi benim eltim kullanıyor gayet memnun bana da o tavsiye etti🤷🏻♀️ kullanınca göreceğim
minik_koala_ve_annesi yagmur_s pisik onleyici diyor acaba altini actigimizda pisik olmadan mi suruyoruz acaba
eesrakip Ben şampuan, losyon vs hepsini Hipp aldım. İçeriği güzel. Mamaya ihtiyaç duyarsam yine Hipp alacağım. Araştırın siz de isterseniz.
Svdzgr eesrakip hipp de göz yakıyor falan yazmışlar yorumlarda bir anne yazmış ki bebeğim ağladı kendim denesşm gözlerimi yaktı vs. Siz yaşadınız mı sorun