Erva27 ayy bende 26 haftalğm genelde uyandğm da yada gece yatarken kıpır kıpır oluyordu geçen baya bi 3 saat kadar hareket etmedi çok üzüldüm korktum.gittim meyve yedim işe yaramadı oturdum karnımı okşar gibi masaj yaptm kıpırdamaya başladı o kadar mutlu oldum ki sanki ilk tekmesini hissetmişcesine keyfm yerine geldi.🤗sanırım bizim hislerimizi de anlıyorlar