berilzumrut511 Doğumdan sonra binde bir olan rahatsızlığa yakalandım beynime pıhtı attı yeni doğum yaptığım bebeğim evde ben hastanedeyim nolur dua edin biran önce iyi olup bebeğime kavuşayım onu çok özledim
Simy berilzumrut511 rabbim şafi ismiyle şifa versin size bebeğinize bağışlasın biran önce iylesip evladına kavuş inşaallah canım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Nil- berilzumrut511 çok geçmiş olsun aynı şeyi arkadaşım yaşadı hatta vücudunun bir kısmı hareket edemez oldu şuan bebeği de kendide çok sağlıklı bir süreç geçecek daha kötüsü olabilirdi diye motive edin kendinizi arkadaşım hiç emziremedi kullanacağı ilaçlardan dolayı vs sizde öyle olursanız hiç üzülmeyin çocuğu şuan çok iyi durumda
353877 berilzumrut511 tez zamanda sağlınıza kavuşursunuz inş. Rabbim bebeğinizden ayırmasın dua ettim canım
berilzumrut511 Nil- bende emziremiyorum şuan benimde vücudum kısmi felç geçirdi ama düzeldim anjiyo oldum damarda tıkanıklık çıktı şimdi kan sulandırıcı ile açmaya çalışıyorlar dua edin
Nil- berilzumrut511 öncelikle sağlıklı ve çok çok güzel günlerde kucağınızdan eksik olmasın yavrunuz 🙏🏼 Arkadaşım düzenli olarak fizik tedaviye gitti Adana’da iseniz sorup bilgi alabilirim ve moralini gerçekten yüksek tuttu kendini bırakmadı sizde hep iyi düşünün çok daha kötüsü olabilirdi Allah korusun ayrıca mümkün oldukça tek kalmamaya çalışın olası bir aynı durum için
CEYDAASH berilzumrut511 Allah yardımcınız olsun bol bol Ayetel kursi okuyun. Öncelikle size sonra da bebeğinize Allah sağlık versin🙏
maviiiayyy berilzumrut511 Allah kavustursun sifa versin insallah nasil oldu oncesinde kan sulandirici kullanmiyor muydunuz
tazecikannee Çok geçmiş olsun Allah kavuştursun sizi çok üzüldüm herşey de bir hayır var diyelim inşallah sağ salim kucağına alırsın 🤲🏻
Busbuss12 berilzumrut511 oy canım cok üzüldüm inşAllah bian once iyileşirde bebegine kavuşursun 🤲🏻 Kendini kötü hissetme hiç tez zamanda Rabbim şifanı verirde saglıklı bi şekilde bebeginle ilgilenırsın 🤲🏻 Bunada şükür Rabbim daha beterinden sakınsın seni
Nil- berilzumrut511 yaşadığı olay hasar yarattı vücudunda yürümede ve kol hareketinde bu sebeple fiziktedaviye gitti iyileşti ama
findiklibadem berilzumrut511 çok geçmiş olsun inşallah bebeğinle bir an önce kavuşursun Doktorlar sebep verdiler mi neden pıhtı atmış