Erva94 evet şükür saat tam 06.00 da pırt diye doğurdum.Epidural 2 defa yaptırdım 1 saat arayla ama fayda etmedi suni sancıyla ıkınmam daha iyi olur diye birazda ondan verdiler. 1 saat açıklığıma ve kafasına durmaksızın bakıldı. Yalnız 6-7 ıkınmam oldu. 3 tanesindee malesef gözüm karardı ufak baygınlıklar atlattım ve hemen solunum için burnuma cihaz taktılar. 🤪 Kesik atmaya doktorum fırsat bulamadan ebelerinde üstten karnıma çökmeleriyle son ıkınmada başla birlikte tamamı çıktı. Lokal anestezi yapılıp sayamadığım kadar dikiş atıldı. Şuan kızım ve ben şükür sağlıklıyız ve maşallah cuk cuk diye çok güzel emiyor. (38+6 da doğurdum Mihrişahımın kilosu da 3.75) Bakalım lohusalık dönemi dikişler kanama ne kadar zorlayacak 🤪