seventhings Arkadaslar 29 haftalık hamileyim ve gögüslerim sızlıyor cok neden olabilir bi kaç gündür böyle acaba süt mü doluyor?
nilsmomy seventhings bende 25 haftalık hamileyim yaklaşık 10 gündür aşırı hassas. Hem ağırıyor hem içerden sızlıyor dokunmasam bile. Jel buzlar var onlari peceteye sarip kıyafetimin üzerinden tutuyorum 5 er dakika inanılmaz rahatlatıyor. Gün boyu idare ediyor çok artarsa yine 5 er dakika bir kere daha yapıyorum akşama doğru. Sizde deneyebilirsiniz yoksa dayanılacak gibi değil
Ebuli3454 nilsmomy Soğuk uygulama sakın soğuk sütü geri gönderir ılık duş al masaj yap mistir gibi olmasın
Baharya Evet bu haftalarda süt üretimi için proklatin çok aktif oluyor göğüslerinizde ıslaklık olursa hiç korkmayın ama uclarinida uyarmayin
seventhings Baharya Baharya Hadi ya demek ki ondan zaten böyle değişik bi sızlama ıslaklık yok ama her an ıslanacakmış gibi oluyo uçları sızlıyo
Ozlemsarap 24 . Haftalarda başlamıştı benin ateş gibi oluyor uçları ıslanıyordu masaj yapmadan göğüs ucu için krem kullanabilirsiniz ben kantaron yağı kullanıyorum hiç yaram yok çok şükür 38+3 deyiz tavsiye ederim masaj yapmadan uçlarına sürülebilir
Ozlemsarap seventhings normal canım artık onlar meme değil süt deposu ara ara islanabilir kıyafetlerin sarı sarı da gelebilir hiç stres yapma doktorum bana çok sıcak sudan da uzak dur demisti duş alırken zaten şuan o ılık su seni fazla fazla rahatlatır sizlamalarini
Baharya Benim 26.haftadan beri ıslanıyor doktoruma sordum normal olduğunu söyledi ama ucunu sıkma uyarma dedi rahim kasılmasını tetikliyor dedi kiminde erken doğuma neden oluyormus
Ozlemsarap seventhings yoo bu öyle bisi değil ıslanıyor sütü hemen gelecek bol sütü olacak filan bunlar hormonal şeyler herkeste farklı seyir ediyor doğumdan hemen sonra gelen var 3 gün sonra gelen var önce çok gelip sonra azalan var hiç onları düşünmeyin herkesin ki kendine
Baharya seventhings hayır kiminin hamilelikte belirtileri olur tamamen vücutla alakalı doğumdan sonra sütün olup olmayacağıni belirlemez
nilsmomy Ebuli3454 öyle mi 🥺 bilmiyordum teşekkür ederim dediğiniz gibi yapicam çok şükür bu aralar biraz hafifledi 🤲🏻🙏🏻