Bende bazen hiç doğurmayacakmisim hep karnımda kalacak gibi hissediyorum 😂 ama ne yaparsın 29+3 olduk bile.
Açıp fotoğrafına bakıp ağlıyorum annecim dudaklarını yerim senin falan modundayim aradan beş dakika geciyo Bebekli ben Allah Allah neyse daha çok var falan diyip bitiriyorum o düşünceleri 😂 Hamilelik zor zanaat bacım 🥲🌸