BusraSY Arkadaşlar sabah kalktığımda sağ elimin gözle görülür şeklinde şiştiğini farkettim. Serçe ve yüzük parmağımı kapatırken kemiğe doğru ağrı oluyor. Üzerine yatmış olsam kalkalı baya oldu normale dönmesi gerekmezmiydi yoksa hamilelikten dolayımı böyle oldu:/ 34 haftalık hamileyim bu arada
Nazlynarly Karpal tünel sendromu deniliyor benimse öyle başladı ve sağ elimin yüzük ve orta parmağı sürekli uyuşuk hamilelikten oluyor ödem birikiyor doktorum Doğumdan sonra geçmezse başka doktora yönlendireceğini söyledi
Aylin3509 Benim ilk hamileliğimde oldu sağ 3 parmağım sabah saatlerinde hiç tutmuyordu ağrı oluyordu. Karpal tünel sendromu deniliyor.benim doğum yaptığım gibi geçti..bakalım şimdi yine hamileyim 18 haftalık inşallah yine olmaz ..
BusraSY Aylin3509 Bende de ilk defa bugün oldu bende hamilelikten dolayı el şişmesi diye düşündüm ama neden sadece sağ elim diye düşündüm. Umarım geçer ve bir daha yaşamam😥
Nsan BusraSY Busfb doğum için kendısi gelıyor mu Başka hastanelerde çağırıp geldıgı zaman bi ücret ödeniyor