1233466777 36+4 olduk, 6 haftadır suyum sınırda. Her hafta kontrole gidiyorum. Sizin gibi panik haldeyim hele ki 2 gündür toplanıp duruyor bir tarafımda dün azdı hareketleri ama bugün daha iyi. Suyunuz az olup normal doğum yapabiliyorsunuz, inşallah sağlıkla kucagimiza alırız yavrularımızı. Gece 4 te uyanıp 2 saat dua ettim bunun için.
Strese girdikçe bebisler daha çok stres oluyor. Bol su içmek çok önemli ben biktim artık ama devam :)