O kadar kahrolduğum bir konu ki anlatması zor günde 2 pakete yakın sigara içerken şimdilerde 8,5 aylık hamileyim ve günde 3 ila 4 sigaraya düşürdüm. Aşırı stresli bir ailevi durumların faturasını evladıma kesmemek için zorlayarak azalttım. Vicdanım kesinlikle rahat değil doğumum yaklaştı ve bu durum beni daha da üzmeye başladı. Benimle aynı durumda olan var mıydı acaba?