oykubrakpnar Allah razi olsun canim hepimiz insaAllah ❤bana şöyle söyledi doktorum eğer istersen ben elimden geleni yaparım dedi,ama 1.sezeryan olduğu için 2.dogumda suni sanci veremiyoruz dedi. Sancılarını son ana kadar beklemek zorundayız dedi e sanci gelmezse yine sezeryana alacak,birde benim ilk bebeğim de sıfırdi açılmam bunda da öyle olur ilki nasılsa öyle olur dedi. Sancim ve acilmam süper olsa bile malesef dikiş problemi yaşarsak bebeğin hayatı tehlikeye girer bunun için imza almam gerekiyor dedi. Yanı normal doğuma zorlarken hem ilk sezeryan dikislerim hemde bebek sorun olabilir dedi. Bunları söyledikten sonra zaten istesemde vazgectim☹