Arkadaşlar bebeğim 2 aylık doğduğundan beri memede huzursuzdu ve toplam 5 dakka anca emiyordu şimdi2 hafta oldu memeyi bir anda bıraktı biberon kullanmadığım halde ne yapmalıyım 5 aylık olana kadar emsin istiyorum sosyal medyada emzirme danışmanlarına rastlıyorum ama güvenemiyorum lütfen bu konuda bilgili tecrübeli anneler yazabilir mi birde mama hangi marka önerirsiniz🙏