Kızlar bilenler bilir geçen ayda paylaşmıştım.regl bitti bugün ovülasyon testi yaptım yine pik çıktı (hamile değilim) pco olduğum için mi böyle oluyor bilenler var mı pco olup böyle yaşayan yada bu durumu bilen var mı? Geçen ay belim ağrıdığında anladım bu sefer belirtide yok ama yine pik gösteriyor ay ortasında tekrr pik olmuştu.yumurtlama dışında başka bir şeyi gösteriyor olabilir mi? Lütfen bilenler bnmlede paylaşsın yoruldum artık.
