Bugün kontrolüm vardı nts de sancı çıktı çatı muayenesi oldum tekrar, Dr hiç açıklık yok dedi. Doktorum seni her gördüğümde karnın taş gibi bir araya toplanık duruyo bu 3-4 güne doğurur diyorum haftaya gene geliyorsun dedi😅 Bu hafta yoğun egzersiz yapmam gerekiyor ama bazen hiç halim olmuyo Allah aşkına dua edin de normal doğurayım hayırlısıyla