Gobek deligimin alt tarafinda sanki bicak keser gbi kasiliyo karnim kasıklarim sancı sanirım anlıyamiyorum . Karnimda tas gibi oluyor. 1 saat sorna kontrolum var diye dunden gitmek istemedim birazdn hastabeye gitcm doktorum nst snra da myane etcek.. gununu beklemek istemiyor su an dogursam cok mutlu olucak cunku hafta olarak cok onden gidiyor gelisimi kilo alirsa cok fazla zor olur dogum diyo 40 i beklerse diyo 4500 bulcak diyi ilk gebelik… Dua edermisiniz kızlarr insallah sancilarimla biraz da olsa acilma olmustur yoksa haftaya suni sanciya yatircak 🙏🙏🤲