Ceyda76 şöyle anlatayım benim üç aylık iğne. İlk iğnemi 20 temmuzda adetimin üçüncü gününde oldum. O ay kesilmedi devam etti 8 ağustosa kadar. O tarihten sonra hiç adet olmadım. İkinci iğnemi 20 Ağustos’ta yaptırdım gene adet olmadım hiç. Bana doktorum ara kanama yapabilir dedi ama öylede olmadı herkeste farklı dediğiniz gibi. Benim çikolata kistim var o yüzden yaptırıyorum adet görmeyeyimde o küçülsün diye. Ama içimden bi test yapmakta geçiyo bakalım yaparım belki ilerleyen günlerde🥰