yagmur_s Kızlar 38+0 ım bugün 2 gündür bağırsak hareketlerim arttı ve yumuşama oldu bugün de resmen ishal olmuşum. Doğum belirtisi olduğunu duymuştum ama bilgisi olan var mı? Doktorum tatilde mesajıma dönmedi henüz aşırı merak ediyorummmmmm
Kivircikgebe yagmur_s canım bende 37. Haftadan beri hep ishal gibiyim daha doğum olmadı 40 oluyoruz pazartesi
yagmur_s yagmur_s artık doğum zamanı geldi demek mi oluyor eğer öyleyse kaç gün içinde doğum olur? Tecrübeli anneler imdattttttt
Kivircikgebe Bebekler büyüdükleri için sıkışmasın diye bağırsakların sürekli kendini boşalttığını okumuştum ama bide
yagmur_s Kivircikgebe ben de doğum için yer açılsın diye böyle olduğunu okudum. Belirti olarak sayılabilir vs yazıyordu 🤷🏻♀️
Serapppp61 İki haftadır bende ishalim şuan 35+6 olarak devam ediyorum ishal olmaya. Ama tahlil sonuçlarim normal ne olur olmaz diye sancı falan filan baktirmistim. Yani olması normal diyor doktorum.
yagmur_s Serapppp61 hmmm anladım doğum yaklaştı 2 güne doğurursun demek değil o zaman. Normal bir süreç demek ki. Bazı gebelerde olmuyormuş zafen 🤷🏻♀️ neyse zaten artık zamanı geldi. Sancı ya da su gelince doğururum 😂
Melissa94 Bende 36. Haftadayım gece ben de rahatsızlandığımı sandım gazım vardı sonra büyük abdestimi yaptım sonra tekrar WC ye gittim bu sefer isal olarak yaptım sonra da rahatladım internette erken doğum belirtisi yazıyor umarım değildir