Ayse35 Kilo alımın normalde kilolu hamile kaldığından canım o lafı ama ilk duymuyorum .Eltimede doktor aynı demiş delirmişti gitmedi birdaha öyle birşey var bebek küçük olduğu icin göbek bölgesindede fazla yağlanma varsaa göremeyebiliyor zorlanıyormuş .Eşinin yanında demiş birde .Gel gelelim 120-150 kg arası insanlar hamile kalıyor ,Doğum yapıyor yani sen morelini bozma adabınla söyleseydi keşke sadece 🙄🤐