Yetersukrbck_0618 ilk çocuğumda karnım 27 den sonra çıkmaya başlamıştı zayıfımda hatta. Ama şimdi 2. Gebeliğim . Yine hamileyim bu sefer 17. Haftada çıktı. Mesela üstüne yatamıyorum . Kilolu bile olunca insan bence anlıyor bebek olup olmadığını. Mesela eşim sarıldığında sıkma diyorum beni karnımın sertliği falan baya var
Ama dediğim gibi benim 2. Gebelikten dolayı böyle sanırm . Bebeğimin vurması bile uzanınca belli oluyor video falan çekiyorum. İlkinde böyle değildi hiç