fatmaa37demi5 Adin12 özel afiyet hastanesinde nigar hanıma gidiyorum en başından beri çok çok memnunum. 36+2 deyiz
OzgeCan2405 Adin12 Ataşehir’de özel bir kliniğe gidiyorum, doktorum Emel Balkan. Çok memnunum. Bütün sorularımı yanıtlıyor, tavsiye ederim.
Aleynaceyhannnn Adin12 Hisar çamlıca hastanesine gidiyorum. Tuğba hanıma gidiyorum 12.haftamdan beri çok memnunum. Şu an 32.haftamdayım ve çok ilgili bir doktor.
fatmaa37demi5 Adin12 235 tl ödüyorum şuan. 5 gün içinde tekrar gidersem ödemiyorum. Kontrol olarak açılıyor
aylin-yurtseven123 Çamlıca medipol hastahanesi Ayşe şeyma hoca mükemmel bir doktor 33 haftalık oldum bugün, gözüm kapalı herkese öneriyorum.